piątek, 5 kwietnia 2013

~Epilog

Kim jestem ? 
Najszczęśliwszą kobietą na świcie, żoną najwspanialszego mężczyzny i matką trójki dzieci : 5 letniego Błażeja i jego bliźniaka Dominika oraz 2 letniej Amandy.
Co robię ? Zrezygnowałam z kariery siatkarki, jestem mamą i kochającą żoną która opiekuje się domem i jego domownikami.
Moja mama ?
Nadal ta sama, kochająca kobieta. Tak pogodziłam się z nią. Wybaczyłam jej.
Mój tato ?
Tak Andrea, najlepszy tato pod słońcem, nie tylko mój, jeszcze dwóch dzieci. Ale nadal mój. Kocham go i żałuję że straciłam tyle czasu bez niego.
Wrócili do siebie ?Oczywiście że nie, Andrea ma przecież żonę, ale się przyjaźnią.
Jak moja siostra ?
Dorasta, jest piękną nastolatką, kochaną siostrą, szwagierką i córką.
Jak moje życie ze Zbyszkiem ?
Kocham się... Nadal, nasze uczucie nie wygasło, nadal jest tak samo i nadal wzrasta. Kochamy siebie jak i nasze dzieci. Są naszym całym życiem.
Jak Zbyszek radzi sobie w pogodzeniu pracy z rodziną ?
Bardzo dobrze, nadal jest w pierwszym składzie i osiąga wielkie sukcesy, ma parę tytułów najlepszego zawodnika. A z rodziną spędza każda wolną chwilę, dzieci go kochają.. Ja oczywiście też.
Czy jestem szczęśliwa ? 

Najszczęśliwsza na świecie i za nic tego nie zmienię.  
______________________________________________
Każda historia dobiega do końca ta także, i to właśnie dzisiaj. Mam nadzieję że wam się podobało i nie macie nic do tego, że właśnie dzisiaj kończymy... A ja zaczynam pracę nad nowym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz