wtorek, 19 marca 2013

Pomożecie ?

Od jakiegoś czasu prowadzę 3 blogi na raz... Do tego przykładam się najbardziej... Chciałabym jednak stworzyć jeszcze jednego o skoczkach ! ^^ Nie jestem tylko pewna czy uda mi się te 4 blogi pogodzić ze sobą i z nauką (niestety ją muszę stawiać na pierwszym miejscu). Chciałabym także żeby każdy mój blog miał co najmniej tyle wyświetleń co ten... Tak niestety nie jest. :< Postarajcie się to zmienić błagam ;*
Pomóżcie mi czy opłaca się stwarzać jeszcze jednego ?

  Nie ważne gdzie, ważne że z tobą ;* - wchodźcie, czytajcie, komentujcie ;*

Miłość jest wszędzie ;* - wchodźcie, czytajcie, komentujcie ;*

Piszcie czy się opłaca... Mi jednak wydaje się że i tak go stworze :>

1 komentarz:

  1. W weekend postaram się poczytać te blogi ;)) na pewno napiszę potem coś w komentarzu ;]]

    OdpowiedzUsuń