niedziela, 27 stycznia 2013

Prośba :D

Hej ! Chcę was o coś prosić dajcie znać że czytacie, chciałabym dodawać codziennie jakąś notkę nawet nie związaną z opowiadaniem, ale jeste pytanie : Czy jest takie sens ?
Nie wiem czy pisze dobrze, nawet w to wątpie. W głowie mam już zaplanowane całe opowidanie ale to nie znaczy że nie tracę na to czasu.
Inna prrośba jest taka żebyście mi pod tym postem zostawiali linki fajnych opowiadań teraz czytam opowiadanie : Bo drużyna... przecież nie znaczy tylko razem grać ( pierwsza część to ,,Siatkówka jest bowiem sportem wyjątkowym'')
Najlepsze opowiadanie jakie do tej pory czytałam, były łzy wzrószenia ale i łzy śmiechu. Mogę powiedzieć że zakochałam się w tym opowiadaniu i z całym sercem polecam to ! :*
Tak więc zostawiajcie linki :D Trzecia prośba to taka : dawajcie pomysły na notki nie związane z opowiadaniem ! Czwarta prośba i ostatnia to Z CAŁEGO SERCA PROSZĘ O POLECANIE MOJEGO BLOGA NA RÓŻNYCH RODZAJACH FORACH ITP. Błagam, będę dozgonnie wdzięczna :> Miłego czytania i pozdrawiam :>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz