czwartek, 7 lutego 2013

Z innej paki :D

Obawiam się że dzisiaj rozdziału też nie będzie :/ Przepraszam was bardzo :>

Dziś post z innej paki... wczorajszy mecz Irlandia : Polska 2:0 co o nim myślicie ? moim zdaniem wszyscy bardzo słabo... napisze wam moją wczorajszą pierwszą piątkę która coś zrobiła...

1. Wojciech Szczęsny !


2. Jakub Błaszczykowski !

3. Artur Boruc !

4. Kamil Grosicki ! 

5. Robert Lewandowski ! 


Przepraszam że rozmazane te zdjęcia ale innych nie znalazłam... Co do Roberta wiele osób twierdzi że on najbardziej zawiódł, mi się tak nie wydaję. Miał dużo akcji sam na sam z irlandzkim bramkarzem, nie wykorzystał, trudno ! Ja do niego nic nie mam, sam przecież meczu nie wygra. To jest moje zdanie !

1 komentarz:

  1. Szczęsnyyy *.* Obserwuję <333 Mam nadzieję że wszystkie informacje o meczach będą, bo muszę zawsze wiedzieć <333 Liczę na rewanżyk : D

    OdpowiedzUsuń